vrijdag 9 oktober 2015

Poncho's haken voor 3fm Serious Request

Haken voor het goede doel

Omdat ik haken super leuk vindt en het mij goed doet, was ik op zoek naar een doel om voor te haken.. mijn kinderen zijn inmiddels voorzien van ruim voldoende mutsen, sjaals, poncho's en knuffels.. dus was ik op zoek naar een doel.. Opeens bedacht ik me 3fm Serious Request! Het doel van dit jaar is het steunen van kinderen in oorlogsgebieden... dus ik ga poncho's haken voor kinderen. De kosten: €10 per poncho en je kunt hem in je gewenste kleurtjes bestellen! De volledige opbrengst gaat naar 3fm Serious Request!

Op mijn pagina 'Serious Poncho's' plaats ik foto's van mijn gehaakte projecten voor dit goede doel, deze vind je hier.

Ik heb ook een facebookpagina opgezet 'Serious Poncho's', zou het natuurlijk erg leuk vinden als je deze wilt liken & delen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten